Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου 2010

Thailander

Οχι φιλοι μου, μην επιτηθεστε στον ντοκτορα.
Κρατηστε δυναμεις γιατι μια νεα απειλη γεννηθηκε στο φορουμ!!!...και οχι μονο...
Μια απειλη πολυ ποιο σοβαρη απο τον ντοκτορα.
Μα δεν καταλαβατε τοσο καιρο ποιος ειναι η αιτια ολων των "δινων" και πεσατε σε πλανη?
Φυγετε λοιπον απο τον ντοκτορ και ορμηξτε στο πραγματικο προβλημα.

Ενα ατομο που το ποιον του δεν μας τιμα να βρησκετε αναμεσα σε εμας τους ηθικους.
Ενα ατομο ανευθυνο που δεν υπηρετει, αλλα προσβαλει την αξιοπρεπια του φορουμ και τα μελη του, και δεν μπορει να εχει θεση ουτε αυτος ουτε οι ομοιοι του αναμεσα μας.
Ενα ατομο που του αξιζουν συνεπειες σε προσωπικο και νομικο επιπεδο.
Ενα ατομο σκετος "χασαπης".
Ενα ατομο απαραδεκτο, απολυτα ανεπιθημητο και ανυποληπτο.
Ενα ατομο, που παρακαλω οσοι τον γνωριζουν ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ και εχουν το ΘΑΡΡΟΣ να βγουνε να με διαψευσουν.

Αυτο το ατομο φιλοι μου ΟΟΟΧΙ! δεν ειναι ο ντοκτορ...
Η καινουρια απειλη λεγεται...
  ...lakisscorpio...

Oτι με πειραξε το εγραψα αυτη τη στιγμη. Και τερμα.

Δεν εχω τιποτα με κανεναν. Τα περισσοτερα παιδια ουτε καν τα γνωριζω.

Δεν εχω τιποτα με τον Λακη.

Και ΔΕΝ εχω κανενα σκοπο να προσβαλλω κανεναν και για οποιοδηποτε λογο μεσα σ' ενα φορουμ.

ΔΕΝ προκειται να ξαναγραφτει τιποτα και αν παρεξηγηθηκε κανεις απο τα χιουμοριστικα παρα-λογοτεχνικα drift, του ζητω συγνωμη.

οποίος βρει τον lakisscorpio θα τον κεράσουμε μια sinja στην pattaya...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου